در حال نمایش 11 نتیجه

فرش دستباف طرح علیا تبریز

در این مقاله سعی بر این شده علاوه بر معرفی فرش طرح علیای تبریز گریزی بر قیمت فرش علیا زده باشیم تا نرخ خرید فرش دستبافت طرح علیا نیز به صورت حدودی در ذهنتان بماند و افزون بر این مقولات تماما تلاش کرده ایم برای خرید فرش علیا به دوستان عزیز راهنمایی کنیم تا قیمت مناسب و کیفیت درجه یک به دست اورند .

به نظر شخص من طرح علیا برای ۳ دسته از افراد مناسب است ، اگر شما از این ۳ دسته افراد هستید با دقت تا آخر این مقاله با ما همراه شوید ، در وهلهی اول سه دسته را مختصرا همینجا برای شما بازگو کنم چه افرادی هستند :

دسته اول افرادی که دنبال طرحی خلوت میباشند، دسته دوم افرادی که دوست دارند رنگ فرش بسیار آرام و متین باشد و پر از تنوع رنگی نباشد ، دسته سوم که از نظر اقتصادی دوست دارند هزینهی کمتری پرداخت کنند . در ادامه به صورت اجمالی نیز قرار است مجددا در مورد این سه دسته افراد بیشتر توضیح دهیم.
این طرح به مانند سایر فرش های تبریز قلم ها مختلفی دارد و هر کدام بیس مشابه بهم دارند .

طرح علیای تبریز

دنبال فرشی هستید که طرحی خلوتتر ، رنگی ملایم تر داشته باشد ؟! فرش علیا دارای طرحی آرام تر و خلوت تر نسبت به طرح های مانند خطیبی، سالاری و … میباشد ، که این تفاوت را ایجاد میکند که اگر خریدار سلیقه ای داشته باشد که نیازمند فرش دستبافت خلوتتر و ساکتتر باشد مطمئنا فرش طرح علیا را به او پیشنهاد میدهند، زیرا که در تمام جوانب این طرح آرامی به چشم میخورد ، از گوشه و لچک این فرش گرفته تا ترنج این طرح که تمام تلاش طراح این فرش بر این بوده سبکی خلوتتر به بازار ارائه کند.

از طرف دیگر رنگ حاشیه به کار گرفته شده در رنگ آمیزی طرح علیا بسیار متین و دلنشین می باشد و اگر علاقه مندی مستعد خرید فرش دستبافت در رنگ حاشیه ملایم تر باشد به قطعیت طرح علیا در بازار فرش به او پیشنهاد می شود به نحوی که اکثر فرش های استاد علیا با رنگ حاشیه شکلاتی یا پیازی میباشد که با رنگ متن کرم و روشن آغشته شده است.

فرش نقشه علیا برای متفاوت بودن

فرش باما به شما عزیزان طرح علیای تبریز را پیشنهاد میکند ، فرشی با ترنج دایره شکل و گلهای ریز و درشت. عموما میتوان گفت علیا یکی از رایج ترین طرح های موجود در بازار فرش دستبافت تبریز میباشد که در رج های سی ، چهل و پنجاه بافته میشود . خرید فرش دستباف کاملا مقوله ی سلیقه ای میباشد که در این بین طرح فرش، رنگ فرش و رج فرش و … تاثیر مستقیم بر خرید فرش دستباف دارد. در بالا در مورد طرح و رنگ فرش نقشه علیا توضیح دادیم حال موضوع قیمت فرش دستباف تبریز در طرح علیا را بررسی کنیم.

قیمت فرش علیای تبریز

با توجه به شرایط کنونی قیمت قطعی به طرح دستباف علیا نمیتوان اختصاص داد در این مجموعه می توانید برای دریافت قیمت دقیق تر علاوه بر مشاهده در فروشگاه سایت ، با برقراری تماس با شماره های موجود قیمت دقیق به دست بیاورید ، البته علیا در اندازه های مختلف بافته میشود، طرح علیا را میتوانیم در فرش های پادری تا فرش های جفت بزرگ بیابیم به مانند جفت ۹ متری ، جفت ۶ متری و … که همگی از محبوبیت زیادی بین افراد و سلیقه های مختلف برخوردار می باشند.

مجموعه ما با بررسی قیمت فرش دستباف طرح علیا در بازار تبریز سعی کرده است تا ارزان ترین و رقابتی ترین قیمت ممکن را برای این طرح ارائه دهد. هر چند شما با بررسی کیفیت کار و همچنین قیمت فرش شاهد تفاوت اساسی فرش باما با سایر همکاران خواهید بود.

زرع و نیم طرح دستباف علیا

عموما زرع و نیم های سی رج با طرح علیا بافته میشود به دلیل سبکی راحت تر و خلوت تر و هرچه بخواهیم به رج های بالاتر بریم وجود علیا کمرنگ تر میشود. منظور از زرع و نیم فرش دستباف دایره ای 1.5 در 1.5 متر می باشد که در همین صفحه و فروشگاه فرش دستباف فرش باما می توانید نمونه های آن را مشاهده کنید.

مقدار ابریشم فرش طرح علیا

اگر از بازاریان فرش پرس و جو کنید همگی فقط یک موضوع را بیان می کنند ، طرح علیا طرحی می باشد که ابریشم خیلی کمتری دارد ! به مانندی که توی علیای سی رج فقط گل ابریشم میتوانیم ببینیم و در اکثر چهل رج ها هم این موضوع حاکمیت دارد که علیای چهل رج تبریز نیز گل ابریشم میباشد .

رج دقیق فرش دستباف علیا

اگر فرش باما بخواهد صادقانه به شما دوستان در مورد تعداد گره و رج فرش علیا توضیحی دهد گویای این مطلب میباشد که علیا دقیق تعداد رج همان ردیفی که گفته می شود را نمیدهد !

به عنوان مثال ، طرح علیای سی رج تبریز میتواند از ۲۶ تا ۲۸ رج در داخل ۷ سانتی متر را نشان دهد ! این امر در چهل رج نیز حاکمیت دارد ، که در هفت سانتی متر چهل رج علیا فقط میتوانیم حدود ۳۶ تا گره بشماریم .

فقط اصطلاح اشتباه بازاری و عامیانه رایج شده است که سی رج دقیق ، یا چهل رج دقیق در بازار گفته میشود ! در اصل گفتین طرح علیا چند رج بافته میشود .