در حال نمایش 2 نتیجه

فرش دستباف نوین فر تبریز

فرش طرح نوین فر تبریز یکی دیگر از انواع فرش دستبافت در آذربایجان شرقی می باشد که نقشه و طرح آن توسط استاد نوین فر طراحی شده است. از آن دسته فرش های دستباف که به دلیل بافت با مقدار ابریشم زیاد قیمت بالایی دارد و در عین حال فوق العاده جذاب و شیک می باشد. از طرفی باید بگوییم که طرح های متنوعی همانند دیگر طرح ها همچون طرح خطیبی، سالاری، علیا و … ندارد. در ادامه به بررسی جزئیات کاملی در رابطه با فرش دستباف نوین فر تبریز خواهیم پرداخت و اطلاعات در رابطه با تراکم بافت (رج) مصالح مورد استفاده از بافت فرش، قیمت فرش و مشخصات فنی دیگر خواهیم پرداخت.

اگر دنبال فرش خاص هستید بدون در نظر گرفتن قیمت و تنها می خواهید لوکس ترین طرح بازار را تهیه کنید که هر جایی پیدا نشود و رنگ های خاصی داشته باشد، طرح نوین فر را به شما در این مقطع معرفی میکنیم. یکی دیگر از طرح هایی که در زمینه فرش دستباف تبریز حرفی برای گفتن دارد طرح نوین فر تبریز می باشد. فرشی با طرحی خاص و کمیاب که فقط در رج های بالا و اعلا دیده می شود. رنگ این فرش نیز خاص می باشد که گاها در این طرح رنگ هایی استفاده می شود که در دیگر فرش ها دیده نشده است.

قیمت فرش نوین فر تبریز

این فرش در رج های اعلا بین پنجاه تا هفتاد بافته شده است و از آنجایی که در این رج بافته می شود پس می توانیم ادعای این را داشته باشیم که یکی از طرح های تبریز است که بیشترین درصد ابریشم را دارد. تمامی این طرح با چله و حاشیه ابریشم به تولید میرسد و گاه متن این طرح نیز ابریشم میباشد که در نوبه خود میتواند بالای 90 درصد ابریشم را در خود داشته باشد. طرح نوین فر تبریز یکی از گران قیمت ترین فرش های تبریز است که چندین دلیل دارد که یکی از دلایل آن همین مقدار ابریشم بالاست.

موج مهر قلم معروف نوین فر

نوین فر تبریز قلم های زیادی به مانند فرش طرح خطیبی ندارد ولی می توانیم این را بگوییم که تمامی قلم های نوین فر به نوبه خود قوی میباشد که به نظر فروشگاه فرش باما قلم موج مهر قوی ترین نوین فری است که میتوانیم در این زمینه به آن دست پیدا کنیم. برای توضیحات بیشتر در این قلم میتوانید وارد فروشگاه و قسمت نوین فر شوید، طرح موج مهر نوین فر را انتخاب نمایید و تصاویر و توضیحات بیشتر این فرش را مشاهده کنید.

خرید فرش طرح نوین فر تبریز

خرید فرش نوین فر تبریز آیا انتخاب مطمئنی است ؟ این سوال را با یک سوال دیگر میخواهم برایتان شرح دهم. هدف خرید شما از فرش دستباف چیست ؟ اگر قرار است فرش دستبافتی تهیه کنید که روزانه از آن زیر پا استفاده کنید من برای شما این طرح را صلاح نمی دانم، نه اگر برای قسمتی از خانه قرار است پهن شود که فقط حالت تزئینی دارد و میخواهد از هنر دست بافندگان ترک زبان بهره مند شوید بله آن وقت بهترین انتخاب فرش ، همین طرح نوین فر تبریز است زیرا که از لحاظ طرحی بسیار قوی و از لحاظ مقدار ابریشم زیاد ، از لحاظ رنگی فوق العاده دیدنیست.