عمومی

تفاوت خرید فرش دستباف از بافنده و تولید کننده

جو حاکم در بازار های مختلف کشورمان باعث شده است جنس تولید شده به دلیل افزایش دست واسطه گاهاً قیمت نجومی به خود بگیرند. در این میان فرش دستباف تبریز نیز متاسفانه از این قانون اشتباه پیروی میکند. این عمل در اولین اثر خود باعث به وجود آمدن سردرگمی بسیار زیادی در ذهنیت خریداران می شود و از وجهه ی دیگر باعث این مورد می شود که تولید کننده یا همان دست اول فروش در بازار از سود بسیار ناچیزی برخوردار شده و بعد از مدتی از تولید خود دست بکشد.

گروه فرش قبولی که با نام تجاری فرش باما در بازار فرش فعالیت می کند چندین سال است که با جدیت زیادی تلاش می کند این موضوع را به خریدار نهایی پیام رسانی کند که شما با شناخت درست و اصولی دست اول فروش فرش تبریز می توانید مزایای کثیری را شامل شوید. با ما همراه باشید که در ادامه ی مبحث مطالب جذابی را برایتان مهیا کرده ایم.

خرید فرش دستبافت از تولید کننده و مزایای آن

در ابتدای این مقوله خوب است آگاه شوید که بحث موجود بر پایه ی فرش با کیفیت و بی نقص است ، و هر ارزانی نمایانگر دست اول فروش در بازار نیست زیرا که احتمال دارد فرش قیمت مناسب به دلیل وضع کیفی پایین فرش باشد لذا مبحث ما بر اساس قالی درجه یک است. از سوی دیگر بدانید که موضوع گفته شده منظور بافنده نیست و خرید مستقیم از دار قالی هم نمی باشد بلکه از شخصی خرید کنیم که مرجع فروش نقشه ای باشد که در بازار توضیع شده است.

اگر بخواهیم در مورد امتیازات خرید از تولید کننده را بدانیم بهتر است که با مثالی کوچک تفهیم موضوع را آسان تر کنیم، در نظر داشته باشید که در شرف خرید چایی از مغازه ی محله زندگیتان هستید یقیناً می دانیم که جنس حاضر در آن مغازه قبل تر در دست واسطه ی بازار بزرگ بوده و قبل تر از آن دست واسطه ی بین صاحب مزرعه چایی بوده است و در آخر به شخص صاحب زمین خواهیم رسید ، این سود های مازاد محصول از همان بخش برداشت تا دست شما چندین بار به قیمت فرآورده افزون شده است.

حال باید نیز بدانیم که شخصی که صاحب زمین و مسئول تولید بوده همان تولید کننده یا به اصطلاح خودمان دست اول فروش است و اشخاصی که در حین کاشت و برداشت زحمت کشیده اند همان قالی بافان هستند. با این موضوع های بیان شده به این سرانجام خواهیم رسید که با خرید از تولید کننده فرش می توانیم از هزینه ی بی دلیل زیادی جلوگیری کنیم. مزیت دیگر این موضوع است که اگر بخواهیم چند جفت عین هم خرید کنیم میتوانیم به شخص تولید کننده با خیال راحت سفارش دهیم زیرا که از همان جنس و طرح در حال تولید است.

معایب خرید فرش دستباف از بافنده

تمامی موارد لازم در رابطه با تفاوت های بین بافنده فرش و تولید کننده را در متن پیشین به خوبی آن را توضیح دادیم، گاه در بازار مشاهده می کنیم اشخاصی از بافنده فرش خریداری کرده اند و کاملا پشیمان هستند که دلایل متنوعی دارند. یکی از ابتدایی ترین مشکلات این است که فرش به صورت خام است و شخصی که تبهر کافی را نداشته باشد نمی تواند ایرادات قالی را قبل آماده شدن کامل ببیند این عمل غیر قابل توجیه باعث می شود زمانی که فرش آماده استفاده شد مصرف کننده مشاهده کند که فرش کج یا … است که این موضوع را در نوشته ی نکات مهم در خرید فرش دستباف به خوبی جمع بندی کرده ایم.

بخش دیگر این عیب این است که فرش خریداری شده از خود بافنده بعد از انجام خدمات پرداخت و شور دیگر قابل برگشت نیست با اینکه مشکلی در فرش بوده است و شما متوجه آن نشدید. عنوان بعدی از معایب خرید از دار قالی موضوع شیوه پرداخت است که شما باید به صورت نقدی در خرید باید پرداخت کنید زیرا که کثیر بسیار زیادی از بافندگان به دلیل عدم شناخت خرید کننده چک قبول نمی کنند. مشکلاتی از این قبیل باعث می شود به هیچ عنوان به شما پیشنهاد خرید از بافنده خود فرش را نکنیم با این حال باز انتخاب پای خودتان است.

تولید کننده فرش دستباف تبریز

گروه تولیدی فرش قبولی که چندین دهه است با تولید و ارائه فرش های دستباف تبریز در بازار فرش شناخته شده است. حس خرید مطمن یکی از کلماتی است که مشتریان این مجموعه بیان میکنند، این نقل و قول بر اساس امتیازاتی است که فرش باما به مشتریان خود ارائه میکند. خرید اقساطی فرش دستبافت گرفته تا ضمانت نامه کتبی کیفیت فرش. حتی پذیرش برگشت فرش از سوی مشتری به هر عنوانی گوشه ای از اختیاراتی است که به خریداران فرش ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.